دلم گرفته




























only jo0o0o0jo0o0o0o0

I will never let you go

 

دلم اونقدر گرفته که حوصله ی خودمو ندارم

دلم اونقدر گرفته که نمی فهمم چی دارم میگمو می نویسم

حالم انقدر بده که یه آغوشه باز نیاز دارم تا برم توشو زارزار گریه کنم بعد که اشکام بند اومد محکم دستمو بگیره بگه دیوونه چرا گریه میکنی حرف بزن تا خالی شی

دلم میخواد یکی ازم بپرسه تو که انقدر حالت بده چرا ساکتی

دلم میخواد برگردم به دوران بچگیم که وقتی بغض میکردم همه خاله هامو مامانمو .... میومدن بغلم میکردنو میگفتن چی میخوای؟ چرا بغض کردی؟

دلم خوووونه دلم مامانمو میخواد دلم کسایی رو میخواد که ارومم می کنن 

حالم داره از یه سری ادم که عزیزای دورواطرافیامن داره بهم میخوره، 

خدایا تنهام نذار

عشق بزرگترین دروغ دنیاست



نظرات شما عزیزان:

Only4You
ساعت18:54---16 فروردين 1392
Salam .aqe ba tabadol link movafeq bodi khabaram kon. mer30

Only4You
ساعت14:14---16 فروردين 1392
سلام وب خوبی داری بهت تبریک میگم
این مطلبت یه جورایی حرف دل منم بود مرسی


Raha
ساعت21:23---14 فروردين 1392
Slm khobin?webloge jalebi dari khoshhaj misham be man ham sar bezanid va age khastin ham digaro link mikonim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 فروردين 1392ساعت 19:17 توسط farnaz|



      قالب ساز آنلاین